Competitivitatea şi Inovarea în Economia CunoaşteriiEconomie , 2019
Le protection des intérêts du consommateur par le droit de la concurrence et le droit de distribution |
Chone-Grimaldi Anne-Sophie |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Heuristic tourism trend and gastronomy tourism in Istanbul |
Undey Nur |
Istanbul University |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Реализация личностного потенциала сотрудников в организации: значение эмоциональных аспектов |
Билаш Людмила, Androsov Elena |
Молдавская экономическая академия |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Occupational welfare: a responsibility for employer and employee |
Conea-Simiuc Iulia, Abrudan Denisa |
Faculty of Economics and Business Administration, Timișoara |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
The recruitment process in the digital age - a managerial approach |
Tataru Cosmin, Abrudan Denisa |
West University of Timisoara |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Politica de stat privind dezvoltarea infrastructurii de suport pentru întreprinderile mici şi mijlocii din Republica Moldova |
Cîrlan Ana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Promoting exports and marketing them at the level of Romania |
Popescu Maria Loredana1, Buzoianu Ovidiu Andrei Cristian1, Diaconu Amelia2, Velicu Elena Rusalca1 |
1 Bucharest University of Economic Studies, 2 Artifex University of Bucharest |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
The importance of land and site in evaluation of reale estate |
Creţu Raluca-Florentina |
Bucharest University of Economic Studies |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Influenţa emoţiilor asupra comportamentului consumatorului |
Melnic Igor, Livandovschi Roman |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Particularităţile marketingului relaţional pe piaţa organizaţională |
Solomatin Ala, Vaculovschi Elena, Cartavîh Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Изучение эффективности участия компании в выставках |
Картавых Татьяна, Solomatin Ala, Ţurcan Natalia |
Молдавская экономическая академия |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Calitatea şi competitivitatea – pilonii comerţului |
Şpac Ghenadie |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Implicarea ONG-urilor în conservarea naturii |
Nica Elvira, Sabie Oana Matilda, Lazăr Valentin, Nicolae Elena Ecaterina |
Bucharest University of Economic Studies |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
The influence of social media networks regarding sales |
Moise Daniel, Popescu Maria Loredana, Oancea Negescu Mihaela Diana |
Bucharest University of Economic Studies |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Economic-financial decision and resource management in the context of the law of value |
Burlacu Sorin1, Bălu Petronela Evelina1, Bălu Florentina Olivia2, Sabie Oana Matilda1 |
1 Bucharest University of Economic Studies, 2 Université de Genève |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
New automobile market in the RM and the evolution of this for 2014-2018 |
Cernavca Mihail, Cernavca Olesea |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Efectele taxelor asupra turismului. Experienţa internaţională |
Turcov Elena, Turcov Ana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Identification of problems in the sector of public food services in Chişinău municipality |
Tabunșcic Olga |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Practici de utilizare a metodelor inovative de predare-învăţare în cadrul universităţilor cu profil economic |
Gaugaş Tatiana |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Benchmarking-ul competitivităţii produselor |
Cristafovici Profira, Panfil Ion |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
1-20 of 105
|